
Girls Who Print: van LinkedIn-groep naar wereldwijde non-profitorganisatie
Girls Who Print, 's werelds grootste netwerk van vrouwen in print en grafische communicatie, is officieel getransformeerd tot een wereldwijde non-profitorganisatie. Girls Who Print werd in 2009 opgericht als een LinkedIn-groep en groeide uit tot een internationale community die zich inzet voor het bevorderen van de carrières en bijdragen van vrouwen in de print- en grafische communicatie-industrie wereldwijd.
Nu is Girls Who Print een non-profitorganisatie, klaar om impact te maken via regionale afdelingen en een lidmaatschapsprogramma dat is ontworpen om vrouwen in elke fase van hun carrière te ondersteunen. Het programma biedt leden exclusieve voordelen, waaronder educatieve webinars en workshops voor professionele ontwikkeling, strategische netwerkmogelijkheden, mentorschapsprogramma's en leiderschapstraining.
‘Onze evolutie van een LinkedIn-groep naar 's werelds grootste netwerk van vrouwen in print, en nu een non-profitorganisatie, toont de kracht van een gedeeld doel en een community’, aldus Deborah Corn, Executive Director van Girls Who Print. ‘We zijn in een positie om ons wereldwijde bereik verder uit te breiden en meer kansen te creëren voor vrouwen om uit te blinken in alle fasen van hun carrière.’ Meer informatie is te vinden op de website.
Wekelijks het laatste nieuws in je inbox met de PRINTmatters nieuwsbrief